duminică, 16 septembrie 2007

O carte noua, O LUME IN CURS DE DEZVOLTARE , de Ron Baker



In cartea O lume in curs de vindecare, Ron Baker vorbeste despre faptul ca ne aflam intr-o perioada de accelerare si schimbare fara precedent. Pe masura ce intram in Era Varsatorului, planeta noastra trece de la o etapa de evolutie si experienta, la urmatoarea. Multe schimbari sunt deja evidente – de la tiparele climaterice si progresele din stiinta si tehnologie, la prabusirea multor sisteme mondiale. Descoperiti modul in care aceste schimbari sunt reflectate in transformarile personale din propriile noastre corpuri si cum anume puteti lucra cu aceste energii in transformare, pentru a trece mai usor decat oricand inainte, de la frica si limitare, la o senzatie mai profunda de putere si implinire personala. Cartea contine exercitii deosebite si extreme de utile.

O lume in curs de vindecare este o lectura destinata tuturor acelora care cauta indrumari practice dintr-o perspectiva spirituala, pentru a-si vindeca frica si a-si depasi limitarile, intr-o perioada de transformari rapide.”

- Arielle Ford, autoarea cartii Ciocolata calda pentru un suflet mistic

O lume in curs de vindecare este plina de intelepciunea lui Ron Baker. Aceasta carte este ca un set de instrumente pentru Spirit. Cititi-o si descoperiti de ce aveti nevoie pentru a va construi o baza spirituala mai solida si o viata mai fericita.”

- Mary Ellen, autoarea cartii Miracole asteptate

„Am petrecut mai mult de jumatate din viata cautand din biserica in biserica si prin diferite sisteme filozofice, dar cartea ta este unica si singura cale care mi-a permis sa-mi redescopar menirea reala.”

- Martha Romero , Uruguay , America de Sud

„Aceasta carte este minunata. Ea prezinta concis ceea ce trebuie spus si facut si va ajuta atat de multi oameni.”- Caroline Frank, autoarea cartii Atingerea umana

IATA UN CITAT DIN CARTE:

Multi dintre noi am fost invatati ca trebuie sa ne asumam responsabilitatea pentru fiecare alegere pe care o facem – fie ca este vorba de momentul prezent, sau de un moment ulterior. Motivul este ca fiecare alegere pe care o facem ne afecteaza energia corpului – si astfel ne nuanteaza calitatea vietii. Acum putem intelege cum deciziile de a ne opune si de a evita au un impact puternic si direct asupra corpului nostru.

Celulele corpului fizic au o capacitate miraculoasa de regenerare. Printr-un proces numit mitoza, sau diviziune celulara, ne putem reface corpul in fiecare an. Daca e asa, atunci de ce imbatranim, cream boala si murim? Raspunsul este simplu. Energia emotionala incarcata negativ, pe care am acumulat-o in celule, creeaza o densitate din ce in ce mai mare. In momentul in care celulele noastre devin prea dense, ele isi pierd capacitatea de a se regenera si corpurile noastre cedeaza.

Energia emotionala careia ne-am impotrivit este sursa principala a tuturor bolilor, a imbatranirii si mortii. Acestea sunt rezultatele naturale ale deciziilor improprii. Am actionat ca niste copii adulti raniti si, astfel, rareori am incercat sa facem alegeri mai intelepte, care sa creeze si sa sustina in mod constient sanatatea fizica, mentala si emotionala.

Programati cu frica si supravietuire, ne-a fost teama sa ne asumam responsabilitatea. Nu am stiut ca eram deja responsabili. Ingaduind subconstientului sa faca atat de multe alegeri bazate pe teama, ne-am creat propriul nostru declin.

Sa presupunem ca, in copilarie, am trait o experienta dureroasa, neplacuta cu matusa Susan. Nu am stiut cum sa ne exprimam sentimentele adevarate cu sinceritate, astfel incat le-am suprimat. Dupa aceea, ori de cate ori se pronunta numele ei, observam poate ca stomacul ni se strangea, dar continuam sa ne suprimam sentimentele. Credeam ca este mai bine sa nu inviem mortii, sau sa facem valuri.

Ceea ce nu am stiut este ca, de fiecare data cand alegeam aceasta alternativa, repetam mesajul ca nu suntem in siguranta daca ne exprimam sentimentele. Cu timpul, am inceput sa reactionam in circumstante similare, dar cu persoane diferite, cu o teama si o opozitie similare. Apoi, cativa ani mai tarziu, suntem surprinsi cand ni se pune diagnosticul de ulcer si ne intrebam cum de a fost posibil. Atata timp cat nu am fost atenti la energia viciata, nu am eliberat-o niciodata din corpul nostru, in final, ea s-a manifestat si s-a exprimat intr-un mod mai direct, pentru a ne capta atentia.

Este important de spus ca manifestarea bolii nu e o pedeapsa pentru alegerile noastre nepotrivite. Este doar modul in care corpul incearca sa ne spuna unde cream distorsiuni de la starea de sanatate si fluxul normal. Asta ne ofera posibilitatea de a lua alte decizii.

La fel de important este sa mentionam ca nu toate exemplele de imbolnavire pot fi la fel de usor urmarite pana la origine, ca in situatia prezentata mai sus. Acest exemplu a fost simplificat pentru a fi inteles mai clar. Totusi, el ne ofera o cale de a incepe sa intelegem ca a nu lua in seama sentimentele, duce la stocarea unei energii negative. Inregistrarea bazata pe teama incepe, ulterior, sa duca la o acumulare si mai mare de energie negativa, de fiecare data cand ne opunem si, in final, aceasta se exprima sau se elibereaza printr-o forma oarecare de boala (fizica, emotionala, sau mentala). Trebuie sa ne dam seama ca toate au o singura cauza: noi nu am invatat niciodata sa ne simtim in siguranta cu sentimentele noastre.


[Editura For You Newsletter]

Niciun comentariu: